جام پور: یوم مئی کے موقع پر بار کونسل ہال میں تقریب کا انعقاد

رپورٹ: کامریڈ شہریار ذوق

ہر سال سے ہٹ کر اس سال تمام ترمشکلات اور حکومتی پابندیوں اور کورونا وبا کے باوجود اگرچہ جلسہ عام اورمزدور ریلی کا انعقاد ممکن نہیں تھا، مگر پھر بھی ملک بھر کی طر ح شکاگو کے محنت کش شہدا اور دنیا بھر کے محنت کشوں سے اظہار یکجہتی کیلئے یوم مزدور کی تقریب جام پور بار کونسل ہال میں منعقد کی گئی۔ تقریب کا آغاز دن گیارہ بجے انقلابی ترانوں، گیتوں اور نظموں سے کیا گیا۔ تقریب سے مختلف ٹریڈ یونین،طلبا تنظیموں اور کسان تنظیموں کے رہنماؤں نے خطاب کیا۔

مقررین نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے شکاگو کے محنت کشوں کی عظیم جدوجہد کو سلام پیش کیا وہاں دوسری طرف پوری دنیا میں محنت کشوں کی جبری بے دخلی، تنخواہوں میں کٹوتی، مراعات میں کمی اور مہنگائی میں خوفناک اضافہ کی حکومتی پالیسیوں کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا۔ مقررین نے واضح کیا کہ پوری دنیا اس وقت وبا کی لپیٹ میں ہے اور نظام سرمایہ داری جو پچھلی دو دہائیوں سے گہرے بحران کا شکار ہے اس میں کسی بھی چھوٹی سی قابل علاج بیماری کی فوری ادویات فراہم کرنے کی سکت نہیں ہے، مگر اپنے منافعوں کی ہوس کو برقرار رکھنے کیلئے ہتھیاروں کی مہنگے داموں فروخت کو جاری رکھا ہے۔ اس وقت ہم دیکھ رہے ہیں کہ زمین جنگلات سے خالی ہے اور بارود کے بادلوں سے فضا زہر آلود ہے جس میں انسانیت کے لئے سانس لینا دو بھر ہوگیا ہے۔ اسی وبا کے دوران کرڑوں لوگ غربت کی اتھاہ گہرائیوں میں چلے گئے ہیں اور دوسری طرف ایک سال کے اندر 200 نئے ارب پتی پیدا ہوگئے ہیں۔ یہ اس نظام زر کا جرم ہے کہ یہ باردو تو بنا سکتا ہے مگر ویکسین نہیں۔

آخر میں مقررین نے طبقاتی نظام کے خاتمے کی جدوجہد کے عزم کے ساتھ غربت، بھوک، مہنگائی، سرکاری اداروں کی نجکاری، مہنگی تعلیم اور مہنگے علاج کے خاتمے کا مطالبہ کیا۔ انہوں نے ملک بھر میں مفت کورونا ویکسین تمام افراد کو لگائے جانے کا مطالبہ بھی کیا۔

مقررین میں کامریڈ رؤف لُنڈ، کامریڈ شہریار ذوق، غضنفر، ظفر احمدانی، سرور قریشی، آصف گشکوری، حاتم لُنڈ، الطاف احمدانی، باسط سومرو، مجید پتافی اور دیگر شرکا نے خطاب کیا۔ تقریب میں معروف مقامی انقلابی شعرا ناصر ڈینہ، فیاض شاد، شہباز، سلیم انسب، عبدالکریم محسن نے اپنا اپنا انقلابی کلام پیش کیا۔ سٹیج سیکریٹری کے فرائض کامریڈ سقراط نے سرانجام دیئے۔ تقریب کے اختتام پر تمام شرکا نے انٹرنیشنل مل کر گایا۔