فیصل آباد: محنت کشوں کے عالمی دن کی مناسبت سے تقریبات کا انعقاد

رپورٹ: علی تراب، ایڈووکیٹ

مزدوروں کے عالمی دن، یکم مئی، کے موقع پر لیبر قومی موومنٹ کے زیرِ قیادت مزدوروں کے مختلف صنعتی سیکٹرز، سدھار، چنچل سنگھ اور باؤ والا سیکٹر کا دورہ کیا گیا۔ سیکٹرز کے وزٹ کے فوری بعد لیبر قومی موومنٹ کے زیرِاہتمام امن گھر میں منعقد کیے گیے خواتین ورکرز کے پروگرام میں شرکت کی گئی۔

مختلف تقریبات میں شکاگو کو شہداء کی لازوال قربانی کو خراج تحسین پیش کیا گیا اور آج کے عہد میں مزدوروں اور مزدور تحریک کو درپیش مسائل پر بات کی گئی۔ اس کے ساتھ ساتھ مزدوروں کی تازہ حاصلات پر ان کو سرخ سلام پیش کیا گیا۔ تمام شرکا نے مزدور طبقے کی جدوجہد کو آگے بڑھانے کا اعادہ کیا۔

پاکستان ٹریڈ یونین ڈیفنس کمپئین کے وفد نے ڈاکٹر عمر رشید، انفارمیشن سیکرٹری پی ٹی یو ڈی سی کی قیادت میں تمام تقریبات میں شرکت کی۔ وفد میں کامریڈ عمر سمیت عمارہ ضیاء خان، علی تراب، ادیبہ کوثر، عصمت پروین، شمائلہ، شرجیل موسیٰ اور کامریڈ نوید شامل تھے۔

کامریڈ عمر، عصمت اور عمارہ نے مزدوروں سے سے خطاب کرتے ہوئے واضح کیا کہ مزدوروں کے مسائل کی جڑ یہ سرمایہ دارانہ نظام ہے جس کو اکھاڑے بغیر، آئی ایم ایف اور ورلڈ بینک جیسے سامراجی اداروں سے چھٹکارا حاصل کیے بغیر ان کی جدوجہد ہمیشہ ادھوری رہے گی۔ بھوک، ننگ، بےروزگاری، لاعلاجی اور جہالت کا خاتمہ صرف ایک سوشلسٹ انقلاب کے ذریعے ہی ممکن ہے۔